לצערי חלק גדול מהנגטיבים הושמדו בשיטפון בארכיון וסורק הנגטיבים שקניתי לא איכותי כמו שקיוויתי. מקווה שתיהנו.

יום שלישי, 18 באוקטובר 2011

מוחמד בכרי

כשמוחמד בכרי הגיע לסטודיו ב 1994 הוא כבר היה כוכב גדול, שלחו אותו כדי שנצלם שער למגזין סוף השבוע בעיתון של המדינה, הוא היה עייף מת אחרי יום ארוך והציע שנעשה תמונות שלו לא מגולח ועייף (המראה הקשוח) ואז הוא יכנס להתקלח ולהתגלח, יתעורר קצת, ונעשה תמונות רכות וקלילות...וזה מה שקרה. עשינו כמה תמונות קשוחות והוא הלך לחדר האמבטיה.
בנתיים האסיסטנט שלי ואני העמדנו רקע חדש שרק סיימתי להכין אחרי שהשכן הביא לי פח צבע אדום שנשאר לו ואני התפרעתי עם השפרצות צבע על בד ענק. כשמוחמד יצא הוא התלהב מהרקע ושמח שזה מה שבחרתי, גם בפולרואיד הצילום נראה מעולה והלכנו על זה.
כשהלכתי להביא את הצילומים למערכת הייתי מבסוט מהתוצאה, העורך הראשי יצא פתאום נרגש מחדרו, הביט בצילום, הביט בי ואמר שירדנו מהפסים....."איך אני אשים את מוחמד עם רקע של דם בסוף שבוע שבדיוק הרגע היה פיגוע?"....."איזה פיגוע? איזה דם? זה רקע מצוין של השפרצות צבע כמו של מייפלתורפ" אמרתי. "וחוץ מזה גם אני וגם מוחמד העברנו שעות בסטודיו ולאף אחד מאיתנו זה לא העלה אפילו חצי קונוטציה של דם...."
אבל זה לא עזר.
ואחרי כל הסיפור הזה מגיעה הנפילה....השקופיות אבדו בהצפה ומה שנשאר אלו צילומי השחור לבן ופולרואיד לא איכותי שסרקתי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...