לצערי חלק גדול מהנגטיבים הושמדו בשיטפון בארכיון וסורק הנגטיבים שקניתי לא איכותי כמו שקיוויתי. מקווה שתיהנו.

יום רביעי, 26 באוקטובר 2011

עסקי תינוקות

במשך השנים יצא לי שם של צלם יחסית רגוע....כולם ידעו שקשה מאוד להוציא אותי מכלי ואני לוקח הכל בקלות, מה שגרם להרבה משרדי פרסום לרצות לצלם איתי את הצילומים "הקשים והמעצבנים"....צילומי ילדים. כך היה בשנת 1994 שמשרד הפרסום "זרמון" ביקש לצלם תינוק כדי להמחיש את מערכת הסטריאו הקטנה בעולם (רפרודוקציה גרועה לצילום, שנעשתה באייפון, מצורפת אבל הסיפור מאחורי יום הצילום הוא כה משעשע שזה מצדיק את הפשרה באיכות).

לצלם תינוקות זה קשה. בתור התחלה, מדוע שתינוק ירצה בכלל לשבת עירום, עם הגב להתרחשות ועם הפנים לרקע הלבן? אז נתנו לו משחקים בידיים אבל זה נמאס לו מהר מאוד והוא כל רגע הסתובב, בהמשך הקרנו לו תמונות בחלק העליון של הרקע כדי לעניין אותו....אבל הוא הרים את הראש וזה לא שירת אותנו. אז אמא שלו ישבה לידו, דיברה והרגיעה אותו, וכל רגע ברחה הצידה כדי שנוכל לצלם בלעדיה (כזכור לכם, פוטושופ לא היה כל כך בנמצא אז היינו צריכים צילום אחד טוב).
אבל כאן רק החלו הבעיות, התינוק בשלב מסויים, וללא התראה, היה צריך פיפי, וכמעשה תינוקות פשוט השפריץ לכל עבר, האסיסטנט שלי קילל ואני הרגעתי אותו "כי ככה זה ילדים" אבל גם הלקוח, שהביא את המערכת היוקרתית לתקופתה, לא אהב את העובדה שהתינוק כמובן שלא ויתר גם על השפרצה לכיוונה. צחקנו, נרגענו, ניקינו וחזרנו לצלם. ומה בא אחרי פיפי? קקי!! התינוק המתוק הזה הביא חירבון משמעותי על הרקע ושוב האסיסטנט שלי קילל. אני צחקתי. חתכנו את הרקע המלוכלך, האמא ניקתה את התינוק ופרסנו רקע נקי.....כאן אני נלחצתי, כי זו היתה יריעת הרקע האחרונה ואם כעת לא יהיה לנו פריים טוב נהיה בבעיה. הצלחנו!
התינוק הזה אמור להיות היום בן 19 לערך, אני לא זוכר מי הוא, אבל אם אמא שלו קוראת את הפוסט אשמח לתמונה עדכנית של הקטנצ'יק הזה שהצליח להלחיץ המון אנשים.

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...